Volkswagen Automobile Frankfurt - Logo

Volkswagen Frankfurt Kerb

Event
Promocija
Društvene mreže
Graphic
Online
Promotori
ENVY Project - Volkswagen Frankfurt Kerb

Koristeći moto "Handkäs Statt Weißwurst" (kiselo mlijeko i sir umjesto teleće i svinjske kobasice), organizirali smo prepoznatljiv, tradicionalni sajam za Volkswagen Automobile Frankfurt automobile, koji je uključivao podršku cijeloj kampanji na lokaciji.

ENVY Project - Volkswagen Frankfurt Kerb - Image 1
ENVY Project - Volkswagen Frankfurt Kerb - Image 1
close
ENVY Project - Volkswagen Frankfurt Kerb - Image 2

Share on Facebook

Share on Facebook

Share on Google +

Share on Google Plus +

Share on Twitter

Share on Twitter
ENVY Project - Volkswagen Frankfurt Kerb - Image 3

Nakon mnogo godina obnove i modernizacije, cilj je bio ustanoviti Volkswagen Automobile Frankfurt kao Frankfurt VW lokacija sa danima otvorenih vrata, dizajniranjem tradicionalnog sajama s nadstrešnicom, atrakcijama i stajskom hranom, koju je ponudila tradicionalna Hesse kuhinja, kao suprotnost Oktoberfest događaju. Podržali smo Volkswagen sajam, koji se realizirao pomoću mota "Handkäs Statt Weißwurst" masivnom kampanjom, kombinirajući suverene ATL i BTL tehnike te tako privukli ciljnu publiku. Na sajmu, Envy My People promotori su bili odgovorni kao kontakt osobe za nesmetano odvijanje događaja; U međuvremenu, na pozornici u šatoru, pop legende Roy Hammer & die Pralinées su oduševile publiku. Volkswagen Frankfurt sajam – uspješno odrađen u cjelosti!

ENVY Project - Volkswagen Frankfurt Kerb - Image 2
close
ENVY Project - Volkswagen Frankfurt Kerb - Image 4
Volkswagen Automobile Frankfurt - Logo

Volkswagen Frankfurt Kerb

Event
Promocija
Društvene mreže
Graphic
Online
Promotori
ENVY Project - Volkswagen Frankfurt Kerb
close
ENVY Project - Volkswagen Frankfurt Kerb - Image 1

Koristeći moto "Handkäs Statt Weißwurst" (kiselo mlijeko i sir umjesto teleće i svinjske kobasice), organizirali smo prepoznatljiv, tradicionalni sajam za Volkswagen Automobile Frankfurt automobile, koji je uključivao podršku cijeloj kampanji na lokaciji.

Nakon mnogo godina obnove i modernizacije, cilj je bio ustanoviti Volkswagen Automobile Frankfurt kao Frankfurt VW lokacija sa danima otvorenih vrata, dizajniranjem tradicionalnog sajama s nadstrešnicom, atrakcijama i stajskom hranom, koju je ponudila tradicionalna Hesse kuhinja, kao suprotnost Oktoberfest događaju. Podržali smo Volkswagen sajam, koji se realizirao pomoću mota "Handkäs Statt Weißwurst" masivnom kampanjom, kombinirajući suverene ATL i BTL tehnike te tako privukli ciljnu publiku. Na sajmu, Envy My People promotori su bili odgovorni kao kontakt osobe za nesmetano odvijanje događaja; U međuvremenu, na pozornici u šatoru, pop legende Roy Hammer & die Pralinées su oduševile publiku. Volkswagen Frankfurt sajam – uspješno odrađen u cjelosti!

ENVY Project - Volkswagen Frankfurt Kerb - Image 1

Share on Facebook

Share on Facebook

Share on Google +

Share on Google Plus +

Share on Twitter

Share on Twitter
ENVY Project - Volkswagen Frankfurt Kerb - Image 2
ENVY Project - Volkswagen Frankfurt Kerb - Image 3
ENVY Project - Volkswagen Frankfurt Kerb - Image 4
close
ENVY Project - Volkswagen Frankfurt Kerb - Image 2
Volkswagen Automobile Frankfurt - Logo

Volkswagen Frankfurt Kerb

Event
Promocija
Društvene mreže
Graphic
Online
Promotori
ENVY Project - Volkswagen Frankfurt Kerb
close
ENVY Project - Volkswagen Frankfurt Kerb - Image 1

Koristeći moto "Handkäs Statt Weißwurst" (kiselo mlijeko i sir umjesto teleće i svinjske kobasice), organizirali smo prepoznatljiv, tradicionalni sajam za Volkswagen Automobile Frankfurt automobile, koji je uključivao podršku cijeloj kampanji na lokaciji.

ENVY Project - Volkswagen Frankfurt Kerb - Image 1

Nakon mnogo godina obnove i modernizacije, cilj je bio ustanoviti Volkswagen Automobile Frankfurt kao Frankfurt VW lokacija sa danima otvorenih vrata, dizajniranjem tradicionalnog sajama s nadstrešnicom, atrakcijama i stajskom hranom, koju je ponudila tradicionalna Hesse kuhinja, kao suprotnost Oktoberfest događaju. Podržali smo Volkswagen sajam, koji se realizirao pomoću mota "Handkäs Statt Weißwurst" masivnom kampanjom, kombinirajući suverene ATL i BTL tehnike te tako privukli ciljnu publiku. Na sajmu, Envy My People promotori su bili odgovorni kao kontakt osobe za nesmetano odvijanje događaja; U međuvremenu, na pozornici u šatoru, pop legende Roy Hammer & die Pralinées su oduševile publiku. Volkswagen Frankfurt sajam – uspješno odrađen u cjelosti!

ENVY Project - Volkswagen Frankfurt Kerb - Image 2

Share on Facebook

Share on Facebook

Share on Google +

Share on Google Plus +

Share on Twitter

Share on Twitter
ENVY Project - Volkswagen Frankfurt Kerb - Image 2
close
ENVY Project - Volkswagen Frankfurt Kerb - Image 3
ENVY Project - Volkswagen Frankfurt Kerb - Image 6
ENVY Project - Volkswagen Frankfurt Kerb - Image 4
ENVY Project - Volkswagen Frankfurt Kerb - Image 5
Volkswagen Automobile Frankfurt - Logo

Volkswagen Frankfurt Kerb

Event
Promocija
Društvene mreže
Graphic
Online
Promotori
ENVY Project - Volkswagen Frankfurt Kerb
ENVY Project - Volkswagen Frankfurt Kerb - Image 1

Koristeći moto "Handkäs Statt Weißwurst" (kiselo mlijeko i sir umjesto teleće i svinjske kobasice), organizirali smo prepoznatljiv, tradicionalni sajam za Volkswagen Automobile Frankfurt automobile, koji je uključivao podršku cijeloj kampanji na lokaciji.

ENVY Project - Volkswagen Frankfurt Kerb - Image 1

Share on Facebook

Share on Facebook

Share on Google +

Share on Google Plus +

Share on Twitter

Share on Twitter
close
close
ENVY Project - Volkswagen Frankfurt Kerb - Image 2
ENVY Project - Volkswagen Frankfurt Kerb - Image 4

Nakon mnogo godina obnove i modernizacije, cilj je bio ustanoviti Volkswagen Automobile Frankfurt kao Frankfurt VW lokacija sa danima otvorenih vrata, dizajniranjem tradicionalnog sajama s nadstrešnicom, atrakcijama i stajskom hranom, koju je ponudila tradicionalna Hesse kuhinja, kao suprotnost Oktoberfest događaju. Podržali smo Volkswagen sajam, koji se realizirao pomoću mota "Handkäs Statt Weißwurst" masivnom kampanjom, kombinirajući suverene ATL i BTL tehnike te tako privukli ciljnu publiku. Na sajmu, Envy My People promotori su bili odgovorni kao kontakt osobe za nesmetano odvijanje događaja; U međuvremenu, na pozornici u šatoru, pop legende Roy Hammer & die Pralinées su oduševile publiku. Volkswagen Frankfurt sajam – uspješno odrađen u cjelosti!

ENVY Project - Volkswagen Frankfurt Kerb - Image 5
ENVY Project - Volkswagen Frankfurt Kerb - Image 2
ENVY Project - Volkswagen Frankfurt Kerb - Image 3
ENVY Project - Volkswagen Frankfurt Kerb - Image 6
 
 

Newsletter

Za koji se newsletter želite prijaviti?

envy envy my people envy my music

Newsletter

Za koji se newsletter želite prijaviti?

envy envy my people envy my music

Newsletter

Za koji se newsletter želite prijaviti?

envy envy my people envy my music

Newsletter

Za koji se newsletter želite prijaviti?

envy envy my people envy my music