Ako postoji specifično doba godine kada bi trebali plasirati travel contest za vaše fanove, to je definitivno post sezona.
To je bila glavna polazna točka za tradicionalno natjecanje Turističke zajednice grada Rovinja: Can’t wait for #Rovinj2017 (ovogodišnje izdanje). Broj turista koji su posjetili destinaciju tokom sezone je iznimno velik, a galerija fotografija na pametnim telefonima i fotoaparatima je puna najdražih trenutaka s odmora u gradu Rovinju. Zašto onda ne pružiti posjetiteljima priliku da podijele svoje fotografije i tako osvoje put u prekrasan Rovinj ponovno sljedeće godine? Ovaj jednostavan, ali efektan photo contest je lansiran svake godine krajem rujna i uključuje sve profile Turističke zajednice Rovinja na društvenim mrežama: Facebook, Instagram i Twitter. Jedinstvena prilika za završnicu poznatog ciklusa ''5 faza putovanja'' tj. pružiti posjetiteljima razlog da podijele fotografije destinacije i nastave priču o Rovinju online.
#ads #booking #budget #campaign #cross-media-marketing #dizajn #facebook #facebook-ad #facebook-fanpage #facebook-kampanja #facebook-performance #facebook-site #instagram #kampanja #koncept #launch #location #location-based-marketing
Ako postoji specifično doba godine kada bi trebali plasirati travel contest za vaše fanove, to je definitivno post sezona.
To je bila glavna polazna točka za tradicionalno natjecanje Turističke zajednice grada Rovinja: Can’t wait for #Rovinj2017 (ovogodišnje izdanje). Broj turista koji su posjetili destinaciju tokom sezone je iznimno velik, a galerija fotografija na pametnim telefonima i fotoaparatima je puna najdražih trenutaka s odmora u gradu Rovinju. Zašto onda ne pružiti posjetiteljima priliku da podijele svoje fotografije i tako osvoje put u prekrasan Rovinj ponovno sljedeće godine? Ovaj jednostavan, ali efektan photo contest je lansiran svake godine krajem rujna i uključuje sve profile Turističke zajednice Rovinja na društvenim mrežama: Facebook, Instagram i Twitter. Jedinstvena prilika za završnicu poznatog ciklusa ''5 faza putovanja'' tj. pružiti posjetiteljima razlog da podijele fotografije destinacije i nastave priču o Rovinju online.
#ads #booking #budget #campaign #cross-media-marketing #dizajn #facebook #facebook-ad #facebook-fanpage #facebook-kampanja #facebook-performance #facebook-site #instagram #kampanja #koncept #launch #location #location-based-marketing
Ako postoji specifično doba godine kada bi trebali plasirati travel contest za vaše fanove, to je definitivno post sezona.
To je bila glavna polazna točka za tradicionalno natjecanje Turističke zajednice grada Rovinja: Can’t wait for #Rovinj2017 (ovogodišnje izdanje). Broj turista koji su posjetili destinaciju tokom sezone je iznimno velik, a galerija fotografija na pametnim telefonima i fotoaparatima je puna najdražih trenutaka s odmora u gradu Rovinju. Zašto onda ne pružiti posjetiteljima priliku da podijele svoje fotografije i tako osvoje put u prekrasan Rovinj ponovno sljedeće godine? Ovaj jednostavan, ali efektan photo contest je lansiran svake godine krajem rujna i uključuje sve profile Turističke zajednice Rovinja na društvenim mrežama: Facebook, Instagram i Twitter. Jedinstvena prilika za završnicu poznatog ciklusa ''5 faza putovanja'' tj. pružiti posjetiteljima razlog da podijele fotografije destinacije i nastave priču o Rovinju online.
#ads #booking #budget #campaign #cross-media-marketing #dizajn #facebook #facebook-ad #facebook-fanpage #facebook-kampanja #facebook-performance #facebook-site #instagram #kampanja #koncept #launch #location #location-based-marketing
Ako postoji specifično doba godine kada bi trebali plasirati travel contest za vaše fanove, to je definitivno post sezona.
To je bila glavna polazna točka za tradicionalno natjecanje Turističke zajednice grada Rovinja: Can’t wait for #Rovinj2017 (ovogodišnje izdanje). Broj turista koji su posjetili destinaciju tokom sezone je iznimno velik, a galerija fotografija na pametnim telefonima i fotoaparatima je puna najdražih trenutaka s odmora u gradu Rovinju. Zašto onda ne pružiti posjetiteljima priliku da podijele svoje fotografije i tako osvoje put u prekrasan Rovinj ponovno sljedeće godine? Ovaj jednostavan, ali efektan photo contest je lansiran svake godine krajem rujna i uključuje sve profile Turističke zajednice Rovinja na društvenim mrežama: Facebook, Instagram i Twitter. Jedinstvena prilika za završnicu poznatog ciklusa ''5 faza putovanja'' tj. pružiti posjetiteljima razlog da podijele fotografije destinacije i nastave priču o Rovinju online.
#ads #booking #budget #campaign #cross-media-marketing #dizajn #facebook #facebook-ad #facebook-fanpage #facebook-kampanja #facebook-performance #facebook-site #instagram #kampanja #koncept #launch #location #location-based-marketing