Envy je organizirao projekt realizacije pop-up restorana za klijenta Gelbe Seiten (koncept, dizajn, marketing, PR i menadžment projekta).
Gelbe Seiten su zahvaljujući svom dvotjednom pop-up restoranu postale pravi hit u Frankfurtu. Envy je osmislio koncept, dizajn i realizirao čitav projekt. Gelbe Seiten, podružnica Deutsche Telekom-a, imala je cilj predstaviti marketinšku učinkovitost svojih oglasa uz aktivnost na društvenim mrežama kao dio njihove poslovne strategije za potencijalne oglašivače. S tim ciljem, Envy je razvio prvi njemački pop-up restoran: Secret Bar BQ. U periodu od dva tjedna - od koncepta, konstrukcije i marketinga do usluga cateringa - Envy je vodio sve aspekte ovog ambicioznog projekta. Uzimajući u obzir ograničeni budžet, kratke rokove i veliki broj regulativa, projekt je bio vrlo uspješan: osim što je privukao ogromnu medijsku pozornost, Secret Bar BQ je postao autentično mjesto frankfurtske dining scene i lokalne lifestyle industrije.
#pop-up-restaurant #vizualna-komunikacija #social-media-marekting #social-media #social-marketing #pop-up #osoblje #launch #marketing #razvoj-brenda #lead-agency #kreativna-agencija #koncept #kick-off #guerilla-promotion #guerilla-marketing #design #guest-management #fan-stranica #generiranje-fanova-/akvizicija-fanova #facebook-site
Envy je organizirao projekt realizacije pop-up restorana za klijenta Gelbe Seiten (koncept, dizajn, marketing, PR i menadžment projekta).
Gelbe Seiten su zahvaljujući svom dvotjednom pop-up restoranu postale pravi hit u Frankfurtu. Envy je osmislio koncept, dizajn i realizirao čitav projekt. Gelbe Seiten, podružnica Deutsche Telekom-a, imala je cilj predstaviti marketinšku učinkovitost svojih oglasa uz aktivnost na društvenim mrežama kao dio njihove poslovne strategije za potencijalne oglašivače. S tim ciljem, Envy je razvio prvi njemački pop-up restoran: Secret Bar BQ. U periodu od dva tjedna - od koncepta, konstrukcije i marketinga do usluga cateringa - Envy je vodio sve aspekte ovog ambicioznog projekta. Uzimajući u obzir ograničeni budžet, kratke rokove i veliki broj regulativa, projekt je bio vrlo uspješan: osim što je privukao ogromnu medijsku pozornost, Secret Bar BQ je postao autentično mjesto frankfurtske dining scene i lokalne lifestyle industrije.
#pop-up-restaurant #vizualna-komunikacija #social-media-marekting #social-media #social-marketing #pop-up #osoblje #launch #marketing #razvoj-brenda #lead-agency #kreativna-agencija #koncept #kick-off #guerilla-promotion #guerilla-marketing #design #guest-management #fan-stranica #generiranje-fanova-/akvizicija-fanova #facebook-site
Envy je organizirao projekt realizacije pop-up restorana za klijenta Gelbe Seiten (koncept, dizajn, marketing, PR i menadžment projekta).
Gelbe Seiten su zahvaljujući svom dvotjednom pop-up restoranu postale pravi hit u Frankfurtu. Envy je osmislio koncept, dizajn i realizirao čitav projekt. Gelbe Seiten, podružnica Deutsche Telekom-a, imala je cilj predstaviti marketinšku učinkovitost svojih oglasa uz aktivnost na društvenim mrežama kao dio njihove poslovne strategije za potencijalne oglašivače. S tim ciljem, Envy je razvio prvi njemački pop-up restoran: Secret Bar BQ. U periodu od dva tjedna - od koncepta, konstrukcije i marketinga do usluga cateringa - Envy je vodio sve aspekte ovog ambicioznog projekta. Uzimajući u obzir ograničeni budžet, kratke rokove i veliki broj regulativa, projekt je bio vrlo uspješan: osim što je privukao ogromnu medijsku pozornost, Secret Bar BQ je postao autentično mjesto frankfurtske dining scene i lokalne lifestyle industrije.
#pop-up-restaurant #vizualna-komunikacija #social-media-marekting #social-media #social-marketing #pop-up #osoblje #launch #marketing #razvoj-brenda #lead-agency #kreativna-agencija #koncept #kick-off #guerilla-promotion #guerilla-marketing #design #guest-management #fan-stranica #generiranje-fanova-/akvizicija-fanova #facebook-site
Envy je organizirao projekt realizacije pop-up restorana za klijenta Gelbe Seiten (koncept, dizajn, marketing, PR i menadžment projekta).
Gelbe Seiten su zahvaljujući svom dvotjednom pop-up restoranu postale pravi hit u Frankfurtu. Envy je osmislio koncept, dizajn i realizirao čitav projekt. Gelbe Seiten, podružnica Deutsche Telekom-a, imala je cilj predstaviti marketinšku učinkovitost svojih oglasa uz aktivnost na društvenim mrežama kao dio njihove poslovne strategije za potencijalne oglašivače. S tim ciljem, Envy je razvio prvi njemački pop-up restoran: Secret Bar BQ. U periodu od dva tjedna - od koncepta, konstrukcije i marketinga do usluga cateringa - Envy je vodio sve aspekte ovog ambicioznog projekta. Uzimajući u obzir ograničeni budžet, kratke rokove i veliki broj regulativa, projekt je bio vrlo uspješan: osim što je privukao ogromnu medijsku pozornost, Secret Bar BQ je postao autentično mjesto frankfurtske dining scene i lokalne lifestyle industrije.
#pop-up-restaurant #vizualna-komunikacija #social-media-marekting #social-media #social-marketing #pop-up #osoblje #launch #marketing #razvoj-brenda #lead-agency #kreativna-agencija #koncept #kick-off #guerilla-promotion #guerilla-marketing #design #guest-management #fan-stranica #generiranje-fanova-/akvizicija-fanova #facebook-site